megint Alba Volán, éljen

 2009.04.15. 20:28

Egyszer már leírtam ide egy buszos kalandomat, bár akkor nem a társaság, hanem a hülye emberek borítottak ki.
Ma volt szerencsém egy olyan buszra ülni, ami a keresztesi lejtőn LEFELÉ JÖVET lerobbant! A kereszteződésben megálltunk, nem ám lendületből még kicsit tovább mentünk volna, neeem... Aztán kezdett fura lenni, hogy komplett kamionkonvojok előzgetnek minket, de azért valahogy még eldöcögtünk a buszmegállóig, igaz gyökkettes átlagsebességgel. Mögöttünk már kb mórig ért a sor, de hát mindig az a leggyorsabb jármű, amelyik elöl megy, lásd IFA. :D Na mikor bedöcögtünk a buszmegbe, ami logikus lépés, ugyanis a buszon ülők mit csináltak volna a kereszteződésben, szóval mikor odaértünk a sok okos mind leszállt, bár nem tudom minek, először arra tippeltem, hogy meg akarják tolni vagy ilyesmi. Ezt gyorsn elvetettem, mert a busz tele volt csurgóiakkal, azok meg ugye soha nem sietnek meg lusták is, kizárt hogy buszt tologassanak. Na mondom én is leszállok és hódolok kicsit egyre ritkábban űzött káros szenvedélyemnek. Ekkor jött egy móri busz, gondoltam felszállok rá és folytatom az utamat De a kedves sofőr intett neki, hogy menjen. Na mondom remek. Milyen figyelmes, nem akarja hogy nyomorogjunk. Visszaültem, és vártam, de ekkor már nem buszra, hanem csodára, már ha azt nem utasítja vissza a sofőr mint az ígéretesnek látszó móri buszt. Egyszer csak elkiabálja magát a sofőr: megpróbálunk továbbmenni. Király. Ha szar a busz, menjünk vele még 10 km-t. Mondtam egy ismerősnek, hogy tuti ott halunk be, ahonnan nem lehet továbbsétálni. Nem lett igazam, kibírtuk addig a részig, ahol már van járda a Móri úton. Jipiájé. Ha valami baja van a busznak, menjünk vele még, amíg teljesen meg nem döglik. Csoda hogy ezek is csődbe mennek? Szinte bánom, hogy bérletem van, mert annyira visszakrtem volna a jegy árát hogy csak na :D köszöntem, pááá
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fdomcsibe.blog.hu/api/trackback/id/tr281067372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása