nos

 2009.04.30. 23:02

Hát tudjátok, én azt hiszem elvesztettem a meggyőződésemet. És hiába keresem, ne találom. Na de mindegy, csak ugye jól jönne valami vagy valaki aki kicsit pörget. A valaki alatt nem pasit értek, isten ments... Csak egy személy, egy haver, aki kicsit fura meg más mint a többiek és kitalál nekem pár hülyeséget. Egyébként ez volt a második cigitlen napom és igen, most szeretnék rágyújtani :D de az ígéret szép szó. Nem tudom mi van itt, de így éjjel 11-kor kicsit fura nekem, hogy folyamatosan zúgnak el az ablak alatt az autók. Tudni kell hogy ez az utca nem egy M7-es, még aszfaltozva sincs, így hát tényleg fura a dolog. Lehet hogy valami jó házibuli van az utca végén, és én meg nem vagyok ott :D
Vissza fogok szőkülni mindenki nagy örömére (mindenkiére, aki ismert már szőkén, az új ismerősök le akarnak beszélni). Mást most asszem nem akarok megosztani a nagyközönséggel, lapos a kedvem, sétálni akartam menni, de elvették a kedvem, így aztán punnyadás van és "alszik" állapot msn-en. Talán lassan tényleg alszik, hogy holnap sok lábat tudjon levágni. Oké Gábor? :D köszöntem, páááá
 

Címkék: arc domina csilla ezer nos domcsibe sheilarose

A bejegyzés trackback címe:

https://fdomcsibe.blog.hu/api/trackback/id/tr951096574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Don_Jay 2009.05.01. 05:08:16

Akkor most véget vetsz végre a Peggy-s korszakodnak (legalábbis hajilag)?

tsibe 2009.05.06. 23:09:57

rajta vagyok a témán, de van még mit tenni az ügy érdekében.
süti beállítások módosítása