Ez van, ez VOLT, ez lesz :)

 2009.07.05. 23:20

Hogy mi van? Tudom, régen írtam, így aztán illene most valami hosszabbat kanyarintani, de nem hiszem hogy menni fog. Szóval a jelenidő: fáradtság, gáz, pofárólbőrlesülés, meg így ilyesmi. Nem vagyok most művészi tollforgatóképességem csúcsán, így aztán még az sem segít, hogy toll helyett Józsin pötyögök, de jöjjön a várva várt VOLT:
Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy VOLT. Csilla is ott volt, vele még vagy ezer arc, legalábbis így kb ennyit jegyzett meg eme sokkolóan sokoldalú, kreatív munkakerülő lány. A koncrteket most nem részletezném, aki akarja, nézze meg a programot, vagy olvassa el a kritikákat, nyilván tetszettek a jók és kevésbé a kevésbé jók. Lényeg a lényeg, nekünk keddtől vasárnapig tartott a fesztivál, így aztán ehhez mérten vagyok most csutka, de sebaj, mindig megéri ami nem veszteséges :P Nem ettünk az ivás rovására, de nem is ittunk az evésére, nyugodtak is voltunk, mint ................. (a hiányzó mondatrész helyes beküldői közt limitált szériás csókokat és vak gyerekek által festett képeslapokat sorsolunk ki). Akit érdekel egy részletesebb beszámoló, vagy a pikánsabb részletek (amik idén kimaradtak), az hívjon, én mesélek. Számom: 0690/222-00-34.
Na és vajon mi lesz? Hát igen, igen. Ez nem az a kérdés amire ma válaszolni fogok, majd talán ha már a lesz is volt, vagy minimum van. <---igen, ez egy értelmes mondat, gondold végig!
Bölyhéknek olvasni tilos, de lehet, hogy ezt az elejére kellett volna írni, mondjuk nem hiszem, hogy A Bölyhe akár egy betűt is ismerne, de ezt ide kell írni az apróbetűk miatt. A bölyhe pedig igenis létező szó, én álmodtam egyszer amit ezt mondom. Szóval tuti hogy van ilyen, álmában az ember nem nyelvújít, hanem felelevenít. Aki valaha is megtudja, mit jelent valójában, szóljon, eddig nekem nem sikerült. Ez még nem kudarc, csak hatásszünet. Köszöntem, pááá, GET IN THE FUCKIN' RING BABES, RIGHT?! :D
 

Címkék: volt fesztivál domina csilla ezer arc get in the ring van volt lesz

A bejegyzés trackback címe:

https://fdomcsibe.blog.hu/api/trackback/id/tr21228763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása